نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

۳ گام پدیده تا استقلال| مصاف مهدی رحمتی با ژنرال و حسینی

  • کد خبر: ۶۹۷۹۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
۳ گام پدیده تا استقلال| مصاف مهدی رحمتی با ژنرال و حسینی
شاگردان رحمتی ۲ هفته فشرده را تا زمان دیدار معوقه با آبی‌های پایتخت پیش رو دارند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال پدیده خراسان در چهارچوب دیدار معوقه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باید دوشنبه ۳۱ خرداد به‌مصاف استقلال تهران برود و تعطیلات پایان‌ناپذیر لیگ عاملی است تا سرمربی جوان پدیده در اولین فصل سرمربیگری‌اش تدارکات ویژه‌ای برای روی‌فرم‌ماندن بازیکنانش در نظر بگیرد. سیدمهدی رحمتی برای این ۲ هفته ۳ بازی تدارکاتی در نظر گرفته است که یکی از این بازی‌ها در اصفهان برگزار شد و پدیده مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت. این اولین گام از ۳ گام پدیده برای رویارویی با استقلال در ورزشگاه آزادی بود.


گام اول؛ شکست در فولادشهر

شاگردان سیدمهدی رحمتی شنبه این هفته به اصفهان رفتند و در یک دیدار تدارکاتی در فولادشهر با ذوب‌آهن روبه‌رو شدند؛ دیداری که در پایان با برتری ۳ بر ۲ میزبان همراه بود. در این بازی عرفان معصومی و امیرحسن جعفری برای پدیده گل‌زنی کردند. پدیده بعد از این دیدار به مشهد بازگشت تا تمرینات خود را در خانه پی بگیرد.


گام دوم؛ رویارویی با ژنرال

اردوی یک‌هفته‌ای گل‌گهر سیرجان فرصت خوبی است تا پدیده مشهد چهارشنبه این هفته در دومین دیدار تدارکاتی برای بازی با استقلال به‌مصاف گل‌گهر برود. حضور تیم امیر قلعه‌نویی فرصت مغتنمی برای شاگردان رحمتی است تا در وضعیت خود را محک بزنند. این بازی ابتدا قرار بود در چهارچوب یک رقابت چهارجانبه در مشهد برگزار شود که این اتفاق نیفتاد.


گام سوم؛ جدال دوباره با ذوب‌آهن

آخرین دیدار تدارکاتی پدیده پیش از بازی با استقلال قرار است شنبه هفته آینده در مشهد باشد. گفته می‌شود طبق برنامه، شاگردان رحمتی دیدار برگشت دوستانه‌شان با شاگردان حسینی را این‌بار در مشهد برگزار می‌کنند. ذوبی‌ها با سفر به مشهد و برگزاری دیدار دوستانه شنبه ۲۳ خرداد، پاسخ بازی دوستانه این هفته در فولادشهر را به پدیده می‌دهند. البته این بازی قرار است در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار شود و ورزشگاه امام‌رضا (ع) به‌احتمال فراوان در اختیار تیم مشهد قرار نخواهد گرفت.


پایان فصل بی‌فوتبالی!

پدیده درحالی قرار است ۳۱ خرداد به‌مصاف استقلال برود که درکل ۳ ماه بهار فقط ۳ بازی رسمی انجام داده است! برنامه‌ریزی عجیب‌وغریب سازمان لیگ و تعویق مکرر بازی‌ها به‌دلیل سفر تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان و بعد هم مسابقات تیم‌ملی در چهارچوب مقدماتی جام‌جهانی، همه و همه عواملی است که سبب شده است پدیده در این ۳ ماه فقط مقابل ذوب‌آهن، آلومینیوم و گل‌گهر در بازی‌های رسمی لیگ برتر به میدان برود. شاگردان رحمتی در این ۳ بازی یک پیروزی، یک تساوی و باخت به‌دست آوردند. شاید بعد از این دیدار معوقه پدیده به جدول طبیعی مسابقات برگردد و روند برگزاری دیدارهایش در لیگ سامان یابد. شاگردان رحمتی هم‌اکنون با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->